Zavolajte nám (Po 9-17, Ut 8-16, St 10-18, Št-Pi 7-15)

Reklamácie

Aj keď je percento reklamácií mizivé, je dobré vedieť, že u nás máte rovnakú záruku ako v kamennom obchode. K Vašej spokojnosti reklamácie riešime čo najrýchlejšie to ide. Garantovaná záručná doba na produkt beží odo dňa prevzatia výrobku (od kuriéra, na pošte, na predajni). Záruku poskytujeme na dobu 24 mesiacov. (u niektorých výrobcov 36 mesiacov).

Prosíme kontaktujte nás na infolinke +421 322 601 057, alebo e-mailom na info@reedog.sk. V niektorých prípadoch závadu vyriešime po telefóne a predídeme tak zbytočnému preposielaniu zásielok, ktoré zdržiava vybavenie záležitosti.

 

Postup reklamácie

  • Reklamovaný tovar starostlivo očistite(v prípade zaslania znečisteného tovaru vám bude účtovaný poplatok za čistenie 300Kč)
  • Tovar zabaľte spoločne s vyplneným reklamačným protokolom a dokladu o nákupe (nákupná faktúra)
  • Tovar zasielajte vždy kompletný as jasným popisom závady. Nikdy nezasielajte tovar na dobierku! V takom prípade nebude prijaté.
  • Poštovné za zaslanie reklamácie preplácame iba v prípade uznanej reklamácie a zaslania podacieho lístka do 15 dní od jeho vystavenia.

 

Reklamace prosím zasílejte na adresu: 

Reedog s.r.o.
ID 2130, P.O.Box 901, 911 011, Trenčín

 Reklamační protokol